Una nit d'alegria per renovar els desitjos
24 de juny de 2026 a les 11:54El CEM Cerdanyola va tornar a portar a la ciutat la Flama del Canigó que va ser rebuda pels responsables municipals i les entitats de cultura popular. Sardanistes,
Castellers, Bastoners, Arriers, Diables i Fures col·laboraven per viure una nit d'alegria i tradició en què es crema el passat, s'espanten els mals esperits i es demanen bons desitjos de renovació.